وبسايت خوب به چه شکل ممکن ميباشد؟
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد 


کسي نیست که امروزه اهميت اینترنت سايت خوب را دست کم بگيرد. اما داشتن يک وبسايت خوب چه‌گونه ممکن ميباشد؟ پباده سازي يک وب سایت خوب چه مي باشد و چه گونه اين امر محقق مي‌شود. سعی شما بايستي اين باشد که با فناوري هاي تازه سايتي با خصوصيت هاي مطلوب براي موتور هاي جستجو و يوزرها پباده سازي فرمائيد . در پایین قصد داريم 13 ويژگي يک اینترنت سايت خوب را براي شما ليست کنيم تا بکمک آن بتوانيد سايني مناسب براي خويش دست و پا فرمائيد.

طراحي سايت در مشهد

1.اهميت محتواي وبسايت خوب: توصیه مي شود که محتوايمان را از پستوي وبسایت در بياوريم و همانند يک منوي خوب سرآشپز حرفه ای، در دسترس مخاطب و در ورقه اصلي اینترنت سايت بگذاريم. رعايت همين نکته کوچک ياري مي نماید که بازديدکننده هميشگي شما به راحتي با يک نگاه می تواند بفهمد کدام بخش ها به تازگي آپ ديت گرديده و سريع مي رود سر اصل نوشته‌ی علمی.

در حيث داشته باشيد که محتواي وب سایت خوب مي بايست بخوبي بهینه‌سازي گرديده و آپ تو ديت باشد. ناگفته پيداست که محتوا صرفا به معناي نوشتار نیست بلکه علاوه بر متن شامل صوت، ويديو، عکس، پوستر، اينفوگرافيک و بقيه فایل‌ها نيز مي باشد

 

 

 

2.ظاهر يک سايت خوب: زماني کسي وارد وبسايت شما ميشود وی‌لين موضوعي که حیث انها را به خويش جلب مي نماید رخ ظاهري وبسايت شماست. معدود هستد اشخاصي که صرفا محتوا برايشان مهم باشد و بعد از محتوا سراغ چهره ظاهري بروند خيلي کم.

سایت بايستي دارای هارموني در رنگ‌ها و تيتر خوانا و دسترسي ريلکس به تمام محتوا‌ها و تعدادي گرافيک باشد. به کارگيري از فونت‌هاي مناسب و عدم استفاده از تعداد متعددي از فونت‌هاي بی ربط در ظاهر وب سایت تاثير بسزايي دارد. رنگهايي با کنتراست زير به عنوان دور‌نما براي اینترنت سايت پيشنهاد مي گردد. وجود تصاوير کم حجم و ديدني میتواند دوران حضور مخاطب را در وبسایت بالا پيروزشود و از اين نظر از اهميت بسزايي برخوردار‌است. هم چنين لوگوي شما معرف وبسایت شماست. وبسايت سواي لوگو معني ندارد زیرا لوگوي سایت به عنوان نشانی از اینترنت سايت شما در کليه جا خواهد بود و همیشه هنگامي که يک بازديد کننده لوگوي شما را در سايتي ديگر ميبيند وبسایت شمارا به یاد مي‌آورد. لوگوي پباده سازي گرديده براي شما بايستي دارای يک بار معناي يگانه مرتبط با زمينه وبسايت شما باشد.

 

بطور کلي وجود گرافيک مناسب در وب سایت از ساير خصوصيت هاي يک اینترنت سايت خوب به اکانت مي آيد. در گرافيک اینترنت سايت نبايستي از رنگ هاي زننده يا اين که به هم ريخته به کار گرفت.رنک بکگراند مي بايست با رنگ متن کامال در تضادومغايرت باشد.بهتر ميباشد در گرافيک اینترنت سايت تنها از 3 رنگ اصلي به کارگيري کنيم.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: